search what do you want..

May 31, 2016

Lamanya aku hiatussssss!!

tengok apa tuh sayangg?? :3
Assalammualaikum,

haii!!!!!! lama gila tak update hahahah dah setahun dah pun Lol. Harituh dekat berbulan jugak aku private blog ni. Sebab apa? Sebab secret shuhhhhh... ahhhaahahhaha. Sepanjang setahun ni aku tak update blog macam-macam benda jadi . Happy ada sedih pun ada ahhahahah .

Minggu depan dah start puasa. Alhamdullilah Kali ni aku dapat puasa dekat rumah dalam berbelas hari jugaklah. Happy gilaa!!!!! huhuhuuh mahunya tak heppi dah 2 kali puasa aku kena puasa dekat poli, tahun ni dapat puasa dekat rumah , imma happy gurllllll *v*.

Aku baru lepas habis praktikal harituh. Alhamdullilah, best gila kot time praktikal harituh!! dapat bos sporting, team LI yang sporting semuanya Alhamdullilah best sesangat! ;3. Rasa macam nak terus kerja pun ye hhahahahahah.

Ohh aku dah suka Fadlan balik ahhahahahaa and now aku dah gila balik dekat dia ahahahhaha . Dulu time form 3 aku minat, masa tu dia still dalam group VIP.  Aku minat dia sebab muka dia time tu seriously macam vic zhou dalam citer silence ahhahahah . Pastu aku dah lupakan dia.  Sampai aa satu hari tuh aku terstalk insta mira Filzah , Hah time tu aa aku jumpa si fadlan ni balik huhuhu. Start situlah aku minat fadlan balik ahahahaha. Dekat top list instagram aku  nama dialah yang paling atas sebab selalu stalk dia ahhahhaha nampak tak bertapa syoknya aku dekat dia hahahahahah.

Siapa Fadlan?. Fadlan Hazim lah yang jadi abang bazli psiko gila tu dalam drama Cinta Si Wedding Planner, banyak gila orang benci dia dalam citer tuh ahhahahahaha * tp i still suka u padelan *v* *  . ni hah fadlan tuh:


ni la lalan kita  *v* ahhahah :P
Dah aa stop citer pasal fadlan. Ohh ye. Kepada sesiapa yang ada full drama cerita JODOH 2 , sila upload dekat utube huhuhuhu.* i ngidam nak tengok drama tuh hahahaha :> * .

Apa lagi aku nak cerita? tadi before bukak lappy macam-macam aku pikir nak tulis dekat entry baru ni. haihhhhh ni lah masalah besar aku. pelupa. dah aa aku nak pergi download movie kejap hahahahah. Ohh yeah before that, Vic Zhou aku dah kahwin tahun lepas bulan 11 T.T. Heartbroken la jugak. Tapi tak apalah aku tak kesah pun sebab aku memang nak dia kawin pun hahahhaha + bini dia sekarang tengah pregnant!!!! tak shabarnya kitewww nak tengok anak diewwwwworg *hah kau ayat!!* ahhahahahaha xD.

k. tata. bye. Asslamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

comment