search what do you want..

Jun 18, 2015

New Chapter.

that smile seriously killed me =_= *gif not mine.

Assalammualaikum,

perghhhh tajuk *angkat kening* hahahha , actually dah lama pikir nak delete post lama-lama dekat blog ni. Tapi aku tak jadi delete, aku just draft kan semua post aku je, well boleh jadi kenangan kot ahhahahahha . Kenapa? Reason utama kenapa ofcoz aa sebab malu bila baca balik post lama hahhhahahahahhah. kehh aku rasa macam "Mira apa bongok no ayat kau dulu -.-" " hahhahhahahahhaha. Tak de la nak cakap aku dah matang, fuhhh jauh sekali hahahha even umur dah nak dekat 20 tapi perangai takde ciri umur 20 hahahahaha. Aku rasa lawak gila kot ayat post lama aku hahahhhahah rasa macam nak sekel diri sendiri je hahahahha then tiap kali baca post lama aku mesti " eeeee gelinyaaaaaa T.T " hahahhahahah.Thats why aa aku draft kan semua post lama aku. 

Hah tak lupa jugak, ni hah aku nak kabo yang aku dah tukar link blog aku ahhahahahaha. Pening tau nak letak link apa la, last sekali aku pilih silencesecretcode.blogspot.com . Macam gedik je kan link blog aku ahhahahahah. Well since aku suka tengok drama Silence and drama ni drama paling lama aku suka sebab tiap tahun aku akan tengok balik drama ni even dah 7 tahun so aku pilih aa Silence tuh, then tajuk cerita silence dalam bahasa cina ntah apa ntah tajuknya aku tak pandai nak eja hahahaha tapi memang ada kena mengena dengan Secret Code so aku gabungkan dendua tuh ahhahahahhahahahahahah. Sadisnya aku punya cerita nama blog hahahahhaha. Ohh 

Sepanjang hiatus banyak benda jadi baik,buruk,gembira,sedih & etc. Nak cerita memang panjang la kot ahhahahah sakit tangan aku nanti hahahahha. 

Sabtu ni aku dah naik cuti sem T.T. kehhh sedih ni *hembus hingus* ni kira ramadhan kali kedua aku dekat poli aa. Aku tak sangka dah setahun aku masuk poli and now aku dah masuk sem 3 *acah senior* ahhahahhahaha. Kalau jadi praktikal sem 4, akhir tahun ni aku dah praktikal, keh!!! lagi tambah tak percaya!!! ahhhahahahhah. Weyhh tahun depan aku dah 20, awwwww tu lagi la macam tak percaya hahahahahhaaha.

Kejapnya masa berjalan, huaaaaaa boleh tak aku patah balik masa form 4? aku rindu gila time tu, aku rindu!!!!! banyak kenangan masa form 4, bukan aku je yang cakap, kawan2 aku pun cakap benda sama. Ofcoz aa rindu zaman akhir crush2 kiteorang still wujud dekat sekolah tu kot hahahahhahh *kehhh gedik LOL* hahahahhaha. Ahhhhh kalau lah boleh patah balik dah lama aku patah balik masa tu hahahahahahah.

Kehhh tutup cerita pasal crush ahhahahahha, aku nak cerita pasal FTISLAND pulak. Huaaaaaaa mimpi ngeri aku dah jadi kenyataan!!! SEUNGHYUN si keding tuh dah buat tatu dekat bahu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! aku benci dia! benci! ahhahahahhahahahahah T.T. Mentang-mentang dah lama aku tak ambik tahu pasal diorang berlima, selamba je nak tunjuk rebel pulak hahahahahha. Oh cerita pasal DAH LAMA TAK AMBIK TAHU PASAL FTISLAND ni aku sejujurnya memang dah lama tak ambil perkembangan diaorang. Nak cakap tak ambil tahu langsung tu tipu aa, ofcoz aa still ambil tahu tapi tu pun kalau nampak news pasal diorang dekat TL facebook, kalau tak, takdenya aku nak carik. kehhh kejamkan ayat aku? ahhahahahhah dont get me wrong, aku still sayang diorang, just maybe focus aku sekarang dekat banyak benda, so aku tak fokus sangat dekat diorang. Aku still Primadonna!!!

Bab fanfic? ahhahahahhahaha punah,musnah dan semua NAH aa hahahahhaha. Aku dah tak ada semangat nak buat Fanfic. Since c3 aku dah rosak & kakak aku terbuang buku fanfic aku *sedih kan? sobs T.T* aku rasa spirit aku nak buat ff umpama angin yang ditiup rambang *aaaaaaa kan dah jiwang LOL* ahaahahhahaha. Tapi aku still nak tulis ff. 

Aku tak tahu nak tulis apa lagi. so stop sampai sini je la. BYE,
Assalammualaikum :D

Aku baru tahu internet singgit maxis ni boleh bukak blog *aku memang ketinggalan Lol* tau dari dulu aku buat hahahahahahhaha xD

No comments:

Post a Comment

comment