search what do you want..

Jun 6, 2013

Kashaf Imani.

Daripada haritu aku mencari cerita ni, tak dapat-dapat -.-"

 Assalammualaikum,

 Korang pernah tak tengok cerita ni? Omg seriously aku nak gila-gila tengok cerita ni *fuhh sampai gila ahhah xD* . Yes, aku tahu cerita ni since 2011 lagi dah ditayangkan kan?. Tapi sekali pun aku tak pernah tengok. huaaaaaaaaaaaaaaa T_T

  Jenuh aku cari full movie cerita ni. Tanya encik google, lain yang dia bagi. Gara-gara nak tengok cerita ni, aku sampai ter"Install" application apa ntah. Habis dia cakap download full movie. Aku pun tekan je la download. Tapi tetiba keluar pop-up "RUN". Pelik jugak aku, selama ni keluar pop up macam tuh, just untuk install. Tapi aku dengan "lurus"nya pun tekan run. Dan lepas selesai semuanya, baru aku tahu tuh bukan file full movie cerita Kashaf imani. Haihhhh dengan hampanya aku pergi control panel dan memulakan aktiviti meng"Unistall" file. hahahah xD. 

 Cerita ni aku pernah nampak iklan dia dulu dekat astro *time tuh dekat rumah nenek aku*. Tapi disebabkan aku ada hal yang tak dapat di elakkan, dan ditambah pula dengan ketiadaan astro di rumah, jadinya eden tak dapatlah nak tengok cerita ni. Ahahkss xD

 Kenapa aku beria-ria sangat nak tengok cerita ni?. Hah jawapannya ialah......*bunyi gendang* hahhah xD
faktor pertama ialah disebabkan,  mamat sweet lagi sempoi iaitu Beto Kusyairy 

betooooooooo *V*
Kehh merujuk *ayat puihhhh*  entry yang lepas. Aku ada cakapkan yang aku suka dekat Beto. hahah
So memang sebab dialah aku nak tengok cerita ni. ahhahhah

 Tapi tuh niat awal je. Lepas aku search sinopsis cerita Kashaf imani ni,aku rasa cerita ni memang best *tuh baru baca sinopsis je, kalau tengok movie nya ,double triple best agaknya* hahahha xD
Ye... betul . Aku pergilah cari lagi maklumat pasal cerita ni, banyak blogger cakap cerita ni best. Fuhhh makin aku nak tengoklah cerita ni.


 Actually banyak gila yang jadi time aku nak download cerita ni. Dengan masalah Youtube, Privacy, link movie kena block *what the heckkk :x * dan macam-macam lagilah yang jadi. Haihhhh lastly 1 hape pun tak download. kehhh nice *damn* :P hahahha

 Huaaa for those yang ada full movie cerita ni, upload-upload lah dekat youtube, lepas tuh share link nya dekat aku. Aku nak sangat tengok cerita ni. Kehhh nak sangat-sangat!!! hahahha xD

Kehhh, aku dah mula mengarut dan mencarut *haiktuihhhh* hahaha. Omg esok ada extra-class  science. Ikutkan hati malasnya nak pergi ,tapi bila fikir pasal Spm, aku paksa diri untuk pergi *ayat sedih* ahhhaha xD. Ohh ye lagi satu disebabkan ayah aku yang suruh aku pergi , so apa alasan aku boleh bagi? nak kata tak sihat, baru kejap tadi aku bawak basikal selaju-lajunya *fuhhhhh* hahahah memang tak ada gaya orang sakit langsung. Lol. So aku pergi je la. :)

Assalammualaikum,


No comments:

Post a Comment

comment